perjantaina, maaliskuuta 23, 2007

Olen taas aivan innoissani. Esimieheni halusi lähettää minut Washington DC:hin konferenssireissulle, vaikka minulla ei ole siellä edes omaa paperia. Suomalaisen julkisen sektorin virkamatkakulttuuriin tottuneena olin aivan ällikällä lyöty: voiko näin muka tehdä? Olisin reissusta aivan innoissani jo pelkästään tieteelliseltä kannalta, muttä tämä ei jääkään siihen. Soitin näet ystävälleni (sille joka oli samalla luokalla lukiossa), ja selvisi että hän asuu edelleen siellä – kahden korttelin päässä konferenssihotellissa. Asun tietenkin ystävälläni, joten reissu on työnantajalle halpa, tieteelliseti kiinnostava ja sosiaalisesti aivan yliveto. Eipä olla taas nähtykään varmaan pariin vuoteen.

4 kommenttia:

JH kirjoitti...

Hommaa siltä sen sähköpostiosoite ja toimita minulle. Mulla olevat osoitteet ei nimittäin toimi.

Antti kirjoitti...

On jo hallussa ja lähetetty sulle. Lähetän osoitteen toki muillekin halukkaille, jotka kaverin tuntevat.

Riitta kirjoitti...

Meidän firmassa pääsee ilman paperia konferenssimatkalle. Joku yliopistolta meille siirtynyt pomontapainen vähän kakisteli, mutta aika äkkiä pistettiin aisoihin. Konferenssimatkat eivät ole mitään huvittelua, vaan oman alan kehitystä pitää seurata.

Antti kirjoitti...

Noinhan se kyllä on. Mitenköhän meidän laitoksen johtaja reagoisi, jos ehdottaisi tällaista konferenssimatkaa laitoksen rahoilla...? Menisi varmaan ihan lukkoon järkytyksestä.