torstaina, helmikuuta 25, 2010

Nyt on ollut hyvä viikko. Tai eihän tämä vielä lopussa ole, mutta huomenna en mene töihin, ja nimenomaan työviikkona tämä on ollut mukava. Olen tehnyt töitä helposti viiden päivän edestä, ja motivaatio on ollut kohdillaan. Syytä ollakin, sillä nyt haetaan aika isoja rahoja. Pitkistä työpäivistä huolimatta olen ehtinyt rentoutuakin. Tänään esimerkiksi kävin taas työpäivän päälle laskettelemassa Mustavuoressa. Ei se tavallaan ihan putkeen mennyt, mutta mukavaa oli kuitenkin, ja treeni kohti suurempia mäkiä jatkuu.

Huomenaamulla lähden taas vaihteeksi Baltiaan. Muutama työkaveri kysyi mukaan viinanhakureissulle Tallinnaan. No, viinantarvetta ei niinkään ole, mutta Tallinnassa on toki mukava käydä. Ja kun muut palaavat Suomeen lauantai-iltana, minä jatkan vielä bussilla etelään. En minä vielä tiedä mitä minä Riiassa varsinaisesti teen, mutta se on aina mukava paikka, joten eiköhän siellä yhdeksi päiväksi tekemistä löydy vaikka juuri äskettäin siellä olinkin. Ryanair tuo sitten sunnuntai-iltana suoraan Tampereelle. Ei voisi kätevämpää olla.

Ei kommentteja: