perjantaina, elokuuta 03, 2007

Minut haastettiin taannoin kertomaan seitsemän asiaa itsestäni. Olin silloin juuri tullut lomalle Suomeen, enkä paljoa blogaillut. Nyt asia muistui yhtäkkiä mieleen, joten tässä tulee:

1. Kun innostun jostakin asiasta, innostun siitä täysillä.
2. Haluaisin matkustaa Tšekin tasavaltaan joka vuosi, mielellään useita kertoja. Niin olen tehnytkin.
3. Kun jollakin on musta-valkoinen mielipide jostakin asiasta, jossa oikeasti on paljon harmaan sävyjä, alan helposti väitellä asiasta esittäen vastakkaisia musta-valkoisia mielipiteitä joihin en oikeasti usko.
4. Minulle on tärkeää viettää aikaa ystävieni kanssa kahden kesken, ei vain porukalla.
5. Pidän ruuanlaitosta. Olen siinä mielestäni aika hyväkin.
6. Minulla olisi luultavasti ollut lahjoja monenkinlaiseksi urheilijaksi, mutta olen tyytyväinen etten lähtenyt siihen.
7. Minua luullaan ulkomailla jatkuvasti vähintään viisi vuotta nuoremmaksi kuin olen.

En nyt välitä haastaa ketään mukaan. Sori vaan jos se on jonkun etiketin vastaista.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva kuulla ihan uusia asioita sinusta! Kiitos, kun osallistuit. :)